Fotovergelijk, vind de beste prijzen! Vergelijk de prijs voor het afdrukken van uw foto's!

Overzicht Fotoalbums van Kruidvat Fotoservice

Fotoalbum Prijzen en verzendkosten

Kruidvat Fotoservice Kruidvat Fotoservice
https://www.kruidvat.nl/

Setupkosten: € 0.00
Levertijd: 3 werkdagen
Afdrukcentrale: CeWe Color
Twitter: Kruidvatwinkel
Afhaalkosten: € 1.25
Verzendkosten: Afhankelijk van de bestelling
Software: Bij Kruidvat Fotoservice fotoalbum afdrukken op Windows OS system Bij Kruidvat Fotoservice fotoalbum afdrukken op Online OS system Bij Kruidvat Fotoservice fotoalbum afdrukken op App OS system

Betalingsmethodes bij Kruidvat Fotoservice:
betalen met IDeal bij Kruidvat Fotoservice betalen met Mastercard bij Kruidvat Fotoservice betalen met Cash (in winkel) bij Kruidvat Fotoservice betalen met Pin (in winkel) bij Kruidvat Fotoservice

 

Opmerking:
Kruidvat hanteert een 100% tevredenheids garantie. Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling, neem contact op met de klantenservice om het probleem op te lossen.

 

Wie is Kruidvat Fotoservice:
Kruidvat Fotoservice is een traditionele fotoservice voor het afdrukken van digitale foto's. Het Kruidvat is makkelijk te vinden in ieder dorp/stad om je foto's af te halen.

 

Artikelen geschreven over Kruidvat Fotoservice:

 

  • fotoalbum prijzen (p/s)
  • € 6.99
  • + € 1.98
  •  
  • € 9.99
  • + € 3.00
  •  
  • € 14.99
  • + € 3.60
  •  
  • € 17.99
  • + € 3.98
  •  
  • € 18.99
  • + € 3.98
  •  
  • € 59.99
  • + € 8.00
  •  
  • € 34.99
  • + € 6.00
  •  
  • € 59.99
  • + € 8.00
  •  
  • € 84.99
  • + € 8.96
  •  
  •   Foto afdrukken op hout bij Kruidvat Fotoservice
  • Kruidvat Fotoservice kan ook foto's op hout afdrukken. Voor Kruidvat Fotoservice is hier een aparte hout pagina voor. De mooiste opties van Kruidvat Fotoservice.
  •   Canvas doek afdrukken bij Kruidvat Fotoservice
  • Je drukt ook al je canvas doeken af bij Kruidvat Fotoservice. Voor Kruidvat Fotoservice kijk je op de pagina Canvas pagina om te zien welke mogelijkheden Kruidvat Fotoservice biedt.
  •   Foto op aluminium afdrukken bij Kruidvat Fotoservice
  • Kruidvat Fotoservice kan ook foto's op aluminium afdrukken. Voor Kruidvat Fotoservice is hier een aparte aluminium pagina voor. Hier staan alle mogelijkheden van Kruidvat Fotoservice op.
  •   Foto op plexiglas afdrukken bij Kruidvat Fotoservice
  • Druk een foto af op plexiglas bij Kruidvat Fotoservice. Kijk op de pagina van Kruidvat Fotoservice over plexiglas . Ontdek de mogelijkheden van Kruidvat Fotoservice.

 

  • Gebruikers ervaringen Kruidvat Fotoservice
  • Laat jouw ervaring achter!
  • Sunday 19 November 2023
    Foto's laten afdrukken, zijn niet allemaal netjes het juiste formaat.
    Nog slechtere ervaring met foto-album. Met kruidvat software een fotoboekje gemaakt, daarna wilde ik het bestellen maar dat ging niet omdat de overzetting naar cewe niet goed was gegaan. Kruidvat geeft zelf ook toe dat het project door een technische overzetting niet goed is gegaan en niet teruggehaald kan worden. Resultaat is dat ik uren voor niks in een album heb gestoken, de teksten kwijt ben en geen album heb...
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 20 August 2022
    Fotoboek besteld.Bleken er na een tijd bladen aan elkaar vast te zitten. Werd volledig vergoed. Top service!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Sunday 06 December 2020
    Ik ben zeer tevreden over de Kruidvat fotoservice. Ik had mijn fotoboek ontvangen en zag dat maar de helft van de tekst in vette letters was gedrukt ipv alle tekst, wat ik wel had besteld. Ook de voorkant was anders dan ik had gewild, 1 telefoontje met de klantenservice, alles uitgelegd, en ik mocht mijn fotoboek opnieuw laten afdrukken en kosteloos omruilen. Heel blij mee!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 21 April 2020
    Al jarenlang prima kwaliteit en levering. Nu even contact gehad omdat ik een kortingscode niet goed had ingevoerd en daardoor al wel het volle bedrag in rekening werd gebracht bij de bestelling. Op zondag, dus dan kan je ook niet meteen bellen. Maar één telefoontje op de maandagmorgen was genoeg, daarmee werd de korting alsnog en heel vriendelijk toegekend. Dat had ik eigenlijk niet eens op deze manier verwacht: pluim! Harry.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 01 January 2018
    Goede kwaliteit van de foto's en ook in het album. maar ik laat hier alleen kleine en mini albums afdrukken. als iets misgaat is het dus niet erg. ik heb ook goede ervaring met foto kados (kerstballen met foto) gemaakt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 18 December 2017
    ik kreeg een email dat mijn fotoboek in de winkel lag vanaf 16 uur. Dit was echt wel het geval.

    prima kwaliteit

    en trouwens 25% korting momenteel (jullie prijzen zijn denk ik 'standaard prijzen')?
    Foto:
     
    Service:
     
  • Sunday 17 December 2017
    Niet tevreden. Duurt lang. Kwaliteit is redelijk en wanneer je een mail krijg met dat het in de winkel is. Is het niet in de winkel. Tot 3x toe al.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 09 May 2017
    Zeer slechte online fotoservice tbv maken fotoboek. Ik heb voor de verandering een keer geen downloadversie gebruikt maar gelijk via de online bank van kruidvat het boek geprobeerd te maken. Valt onwijs vaak uit, verdraaid foto's, verwijderd foto's, is heel langzaam. Kan serieus waar geen enkel positief punt benoemen. Was een drama en baal van mijn verloren tijd want ben vaak opnieuw begonnen. Doe ik nooit meer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Friday 20 May 2016
    Op 7 mei 2016 gestart met fotoalbum dat 24,99 zou moeten kosten. Toen ik 1,5 week later verder wilde met het album om het compleet te maken, was de prijs ineens verhoogd naar 27,99. Ik vind dit te gek voor woorden en geen service!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 15 December 2015
    Fotoboek laten maken kreeg een mail dat ik het kon ophalen. Helaas is het boek verdwenen!! Weg fotos! Waar is het boek? Super slechte service! Ik baal hier enorm van. Is toch stukje prive.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 10 January 2015
    Alle vier albums blijken bij uitpakken beschadigd: ingescheurde hoeken van de hardcover rug. De verpakking is op een hoek ingedeukt. Product is onacceptabel in deze staat! Graag z.s.m. een passende oplossing aub.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 23 July 2014
    Ik heb een fotoboek besteld op 28/06/2014. Zoals er op de site stond, kreeg ik 3 dagen (01/07/2014) later een e-mail dat mijn fotoboek verstuurd was. Ik weet uit ervaring dat dit meestal nog 2 extra dagen duurt dus heb ik gewacht tot 07/07, na het weekend.

    Ik ging naar de winkel in Zottegem. Toen ik keek naar de aanwezige fotoboeken, zat er mijn fotoboek, jammer genoeg, nog niet tussen. Geen grote ramp, dat is nogal gebeurd. Ik besloot de dag erna terug te komen, zonder iets te zeggen tegen de verkoopster.

    De dag erna ging ik opnieuw naar het Kruidvat en nog steeds lag er geen fotoboek in de daarvoor voorziene plaatsen. Ik vroeg dus aan een medewerker in de winkel van Zottegem of zij eens konden kijken, misschien had ik er erover gekeken? Ook zij vonden niets, ik vroeg hen dan om misschien even contact op te nemen met de daarvoor bevoegde persoon (anderhalve week nadat ik de mail had gekregen). Ze had veel werk en ze zei dat ze ging bellen van zodra het rustig was. Ik heb haar alle gegevens gegeven: de klantennummer, de bestelnummer, mijn naam en de vraag om eens te polsen naar die fotoboek, of wat er aan de hand was.

    Toen ik de dag daarna terug ging, zei de verkoopster/verantwoordelijke dat ze gebeld had en dat ik een korting zou krijgen voor het veroorzaakte ongemak. Ik zei dat het goed was, maar of ze toch nog eens wou bellen. Ze ging mij contacteren van zodra het in orde was (ondertussen was de tweede week ook al voorbij gegaan).

    Er ging opnieuw een week voorbij (derde week, vandaag 23/07/2014) en ik had nog niets gehoord van de winkel van Zottegem. Ik heb dan, voordat ik naar de winkel ging, gebeld naar Kruidvat Zottegem. Ik was aan de telefoon en ik vroeg: "is mijn fotoboek al binnen? Het klanten-/bestelnummer is 700212-416915!" De verkoopster zei aan de telefoon: "Als u een mail gekregen heeft, dan is het fotoboek binnen." Ik vertelde haar net hetzelfde van hierboven en ze ging eerst zelf eens op zoek naar deze fotoboek. Ze vertelde mij dan ook, opnieuw, dat deze fotoboek nog steeds niet beschikbaar was en ik vroeg of ze nu meteen eens wou bellen naar de verantwoordelijke om te vragen hoe het nu eigenlijk was met de status van de fotoboek. Ze zei:" Neen, dat kan ik niet doen, dat is teveel werk! Denk je dat ik niets anders te doen heb?" en ze gooide de telefoon dicht.

    Ik vond haar reactie heel ongepast, ook omdat ik zelf nu al 3 weken wacht op deze fotoboek en ze het recht niet heeft om zo te reageren tegen een klant die gewoon een vraag stelt over de status van haar bestelling (ondertussen kon je aan de werknemers in Zottegem hun gezichten al aflezen: "hij is hier weer ze, voor zijn fotoboek.") Tja, als ik het besteld heb en ervoor betaald heb... Wat moet ik dan doen...

    Ik belde vandaag dus ook naar de persoon die verantwoordelijk is in Nederland voor het ontwikkelen (en opsturen, weet ik niet zeker) van de fotoboeken. Ik moet zeggen, dat ik hier ook niet echt beleefd ben behandeld. Hij vertelde mij eerst, dat hij geen gegevens meer had van de fotoboeken omdat er al (heel toevallig) nipt 3 weken gepasseerd waren. Ik vroeg me of hij de mensen in Zottegem zelf eens kon contacteren om te vragen wat de gegevens van deze fotoboek waren. Hij vertelde mij dat hij dat niet kon doen omdat hij geen contactgegevens had van deze winkel. Sorry hoor, maar hier had ik er echt genoeg van en ik wees hem op het feit dat je dit makkelijk kan opzoeken op het internet, niet geheel beleefd meer (maar hij was dat al lang niet meer). Hij zei mij steeds bestel die boek opnieuw, ik vertelde hem dat alles al betaald was en dat ik niet meer opnieuw kon bestellen, want dat mijn harde schijf gecrasht was... Hij bleef doorzetten en ik kreeg er geen woord meer tussen. Hij zei steeds:: "Ik verzoek u om opnieuw te bestellen. Precies een antwoordapparaat...

    Dus vandaag zit ik nog altijd zonder fotoboek, zonder beloofde korting (niet te vergeten) en zonder geld, want het is online betaald (ongeveer euro 26,00). Dus nu moet ik het opnieuw opsturen en opnieuw betalen? Topservice, zowel in Zottegem als de contactpersonen bij Kruidvat Nederland. Ik hoop dat deze reactie gehoor krijgt en ik hoop dat hier nog iets aan gedaan wordt. Volgende keer betaal ik pas aan de kassa, als er een volgende keer komt...


    Met vriendelijke groeten
    Een teleurgestelde en ontevreden klant!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 26 September 2013
    Heel tevreden en een hele mooie uitvoering , heel goed verzorgd.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 18 October 2011
    ik heb hele goede ervaringen op foto gebied bij het Kruidvat,wat ik dan nu wel zo jammer vind ,waarom veranderen jullie nu de werk wijze voor de foto boeken heel erg jammer echt een min punt
    Foto:
     
    Service:
     
  • Sunday 07 August 2011
    Ondanks superkwaliteit foto's en beeldscherm van mijn pc toch een erg matig eindresultaat... Fotoboek vol met korrelige foto's! Jammer en zonde van je geld. Daarnaast duurde het vrij lang voordat ik mijn foto's in de winkel op kon halen, volgende keer gewoon weer naar de Hema!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 13 April 2011
    Al vele fotoalbums besteld bij Kruidvat, na eerst deze altijd bij Blokker te hebben gemaakt(vond ik iets minder van kleur). De software werkt goed en je kan er veel mee. Zelfs de achtergrond een andere kleur/profiel meegeven of op de zijkant wel/niet tekst plaatsen.De software werkt naar behoren. De levertijd ligt rond de 7/8 dagen. Een nadeel is dat de Kruidvat bij ons altijd erg druk is en diengevolgen er 'even' gewacht moet worden. Tevens gezien dat er een lay-flat binding bestaat (Top fotoalbum), waarbij een vlakke pagina, zonder bolling bij de binding, mogelijk is. Daar ga ik de volgende keer toch eens kennis mee maken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 16 October 2010
    Het album (large album) is van goede kwaliteit. Software werkt goed, althans fijne mogelijkheden. Inderdaad het enige nadeel is dat je regelmatig je foto's moet opslaan anders geeft hij soms storing. Ik heb geen problemen gehad bij het bestellen dat er foto's miste o.i.d. Ben tevreden
    Foto:
     
    Service:
     
  • Friday 13 August 2010
    Deze week heb ik mijn vakantiefoto's bij Kruidvat in een album laten zetten. Tot nu toe heb ik ongeveer 10 albums laten maken, en omdat het resultaat altijd oké was, heb ik niet verder als Kruidvat gezocht. Maar, ben nu mijn album voor Kroati? bij een andere aanbieder aan het maken.
    Waarom? Ik betaal 113 euro voor een album van 30x30 op fotopapier. Het album heeft 76 pagina's. Ook met een album van 122 pagina's op normaal fotopapier kom ik altijd rond die prijs. En op zich heb ik daar geen moeite mee, ware het niet dat ik niet helemaal tevreden ben. Het is me nu al een keer of tien gebeurd dat de software crasht tijdens gebruik. Als ik dan niet heel recent mijn foto's heb opgeslagen, dan 'missen' er foto's in mijn album en kan ik weer opnieuw beginnen. Ik gebruik Vista, misschien ligt het daar aan? Bij mijn laatste album kreeg ik een fotoloze kaft, terwijl ik deze wel had geüploaded. Ik nam contact hierover op met de klantenservice. Of ik het album wilde terugsturen. Nu ging het alleen om een fotosticker op een linnen kaft, en het ging me wat ver om het hele boek terug te sturen voor een fotosticker. Dat gaf ik aan in de correspondentie. Nee, het boek moest echt retour. Frustrerend. Bij het album dat ik deze week bestelde, zag ik bij het doorsturen van de foto's dat er zwarte vlakken tussen zaten. Dus neem ik contact op met het Kruidvat. Of dat niet gaat zorgen voor lege pagina's. Ik krijg vanmorgen antwoord: dit is niet na te kijken op voorhand, dus ik mag het eindresultaat afwachten. Dus ondanks bevredigende resultaten, bevalt de service van Kruidvat me niet zo goed. Probeer nu een album bij Top-Fotoalbum. Eens kijken wat dat wordt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Laat jouw ervaring achter!
Terug naar het overzicht van de aanbieders




Top aanbieding



25% korting op alle fotoalbums.

Je krijgt op alle fotoalbums 25% korting. Perfect om al je losse foto\'s te verzamelen en te bundelen in een schitterend fotoalbum van Smartphoto.